Alizée Armet, artista/ikertzailea, baliabide berrien arloko artista eta sormen kodetzailea da. Berezitasunaren mitoa desmitifikatzeko bere lanean, ordenagailuak, 3Dn inprimatutako objektuak, inpresio digitalak eta "material biziak" (landareak, bakterioak, etab.) integratzen ditu instalazioetan. Era berean, XXI. mendeko testuinguru sortzaile eta berritzailean dihardu lanean, teknologiaren konplexutasuna argitzen.
Bere lanek ikuspegi filosofiko, estetiko, biologiko eta antropologiko baten kontzientzia pizten dute. Makinen ekoizpen automatikoari erantzuteko ontologia berri bat sortzea du helburu: Zer da irudien kontsumismoa? Zer da bizidun? Špela Petriere, Robertina Šebjani, Monica Riki eta James Bridle artisten lanean oinarrituta, makinen, gailuen, gizakien eta/edo artisten sormen-aukerak dira bere ikergai nagusiak.
Ikaskuntza automatikoak, softwareak eta adimen artifizialak inspiratuta, makina espekulatiboak asmatzen ditu aukerekin esperimentatzeko. Ekosistemarekiko gure atxikimendua kuestionatu nahi du eta, aldi berean, balizko agertokiak proiektatu eta naturaren eta kulturaren arteko bereizketa cartesiarra kritikatu. Gizarte informatikoaren kodeak eta inplikazioak "deskodetzea" da bere praktikaren xedea.