Ubikeko apalategi bat runner motako bideo-joko batean bilakatuko dugu lantegi honetan. Bideo-jokoa bluetooth-a duen edozein mugikorrarekin kontrolatuko dugu. Nola?
Hau da jarraituko dugun lan-prozesua:
1.saioa
Lehen egunean proiektuaren azalpen orokorra emango dugu eta agertzen diren zalantzak argitzen saiatuko gara. Apalaren banaketa ere egingo dugu, eta karratu bakoitza pixel bihurtuko.
2. saioa
Bigarren egunean LEDak ipiniko ditugu, eta pixel bakoitzak bere kolorea izango du. Kableak lotzeko soldadorea erabiliko dugu.
3. saioa
Hirugarren egunean sistema elektronikoa muntatuko dugu eta programazioarekin ere hasiko gara: Zergatik erabiltzen dugu aukeratutako kontroladorea? Programa nola garatzen dugu?
4. saioa
Azken egunean proiektua bukatuko dugu eta azken ukituak emango. Gure diseinu berrian bideo-joko mota ezberdinen bideragarritasuna aztertuko dugu eta, jakina, jolasean hasiko gara
Ubikeko apalategi bat runner motako bideo-joko batean bilakatuko dugu lantegi honetan.