Gaur egun, ordenagailua beharrezkoa da diseinatzaile baten lanerako baina askotan gure eskuez ahazten gara eta marrazteak, mozteak, pegasteak, zikintzeak… eskaintzen dituen hainbat aukeraz. Erakutsi ez zarela robota! Kartelak diseinatuko ditugu material eta eskulanak indartuz, ordenagailua exekuzioaren azken faserako utziz.
Lantegiaren programa:
Lehen saioa:
-Estudio Primo-ren aurkezpena
-Lantegiaren helburuen azalpena
-Hastapen ariketa praktikoa: zirkulu bat egiteko moduak
-Kartel eta diseinuen ereduak ikusi
Bigarren saioa:
-Lehen ariketa: testuren diseinua
-Testuren erabilpen ereduak ikusi
-Lehen ariketaren emaitzak eskaneatu
Hirugarren saioa:
-Bigarren ariketaren azalpena: kartel diseinua
-Kartela diseinatzean kontuan izan beharreko aukerak
-Diseinuak eskaneatzeko aholkuak
-Lehen ariketaren material eta testuren entrega bigarren ariketa sortzeko
Laugarren saioa:
-Bigarren ariketa amaitu
-Lanak eskaneatu eta ordenagailuan amaitu
-Laburpen eta eztabaida
Oharra: lantegiak lau eguneko iraupena du, eta bertan landutakoari etekina ateratzeko gomendagarria da egunero agertzea. Egunen batean joan ezin izatekotan, idatzi ubik@tabakalera.eu-ra.
Estudio Primoren laguntzarekin, lantegi honetan kartelak diseinatuko ditugu material eta eskulanen bidez, eta ordenagailua exekuzioaren azken faserako utziz.