Krisi klimatikoaren larritasuna ez da espero bezala iristen ari herritarrengana. Bai, azken urteotan klima-altxamenduaren lekuko izan gara, etorkizunaren aldeko neurriak hartzeko premia dagoelako, baina badirudi mugimendu ekologistatik harago, ez dela arazoaren garrantzia nabaritzen. Aurre egin behar izan diogun krisi handienaz ari bagara... Zergatik ez zaigu axola?
Galdera hori bera egin zioten Belen Hinojar eta Carmen Huidobrok euren buruei, mundu desberdineko bi lagun minek. Belen publizitatearen mundutik dator, eta sortzailea da lanbidez; Carmen, berriz, ingurumen-zientzien mundutik dator, klima-aldaketaren aldeko komunikazioan jardun izan da. Belenek ez zuen ulertzen nola publizitate-kanpaina handienak krisi klimatikoari laguntzen dioten enpresentzat diseinatuta zeuden, Carmenek frustrazioa sentitzen zuen mezua zirkulu berdetik ateratzen ez zela ikustean.
Krisi klimatikoa ez da beste ingurumen-arazo bat. Krisi sozial eta ekonomikoa da. Climabarrek pertsona guztiei ikusarazi nahi die arazo hori eurena ere badela, eta, horretarako, modu desberdinean komunikatu behar dute, sormen handiz. Sormen- eta ingurumen-bikoiztasun honek komunikazio klimatikoaren estilo berri bat sortu du, mundu guztiak uler ditzakeen 10 minutu baino gutxiagoko pilulekin komunikazio berdearen mugak hausteko. Horrela lortu du Climabarrek Instagrameko kontuarekin milaka jarraitzailerengana iristea; komunikazio argi, zehatz eta umoretsuarekin.
Ingurumen aktibista digitalak izeneko topaketan, Belen eta Carmenek azalduko digute nola hasi ziren, nola iritsi diren lortu duten eta nolako garrantzia daukaten sare sozialek beren proiektuarentzat. Hitzaldia gaztelaniaz izango da.
Lehenxeago, Ane Rodríguez (Fridays for Future), Maitane Müller (Gaztejasa, Ekoliderrak) eta Mikel Izurieta (Bask) aktibistekin mahai-inguru bat izango dugu, nola izan ziren hasierak eta 2018a suposatu zuen iraultza nola bizi izan zuten kontatuko digute. Mahai inguru hau euskaraz izango da.