Imagen
Imagen
Descripcion

Alvaro Fierro Cultumetría S.L. ko ikertzailea izateaz gain Ekonomian doktoregaia da “Métodos Cuantitativos para medir la Imagen de marca de las Ciudades a través de la Web 2.0” tesiarekin. Ekonomia Zientzietan lizentziatua, Nazioarteko ekonomia eta Garapenean espezializatua Euskal Herriko Unibertsitatean, besteak beste, Ekonomi Integrazioa masterra eta Ikasketa aurreratuetan diploma (2010) atera ditu. Formakuntza gehigarria gauzatu du Ekonomia Aplikatua V Saileko mintegian (UPV /EHU) eta ikerketa egonaldia Leicester Unibertsitatean (Ingalaterra).

Argitalpen akademikoen egilea eta epailea, auditoretza Marken proiektuak gauzatu ditu turismoa, kultura eta beste zientzia sozialen arloetan. Era berean, kultura jardueran inpaktu sozial eta ekonomikoren inpaktu-azterketak aztertu izan ditu Cultumetrian, 2016an sortu zen enpresan. Musikako aldizkari espezializatuetan kolaborazioak egiten ditu (Ruta 66, Mondo Sonoro) eta pare bat dokumentalen zuzendarikide eta gigoikidea ere bada, hala nola, 160 Metros: Una Historia del Rock en Bizkaia eta Atrapados por la Serpiente.

 
Cargo - Nota descriptiva
Cultumetría S.L.-n ikertzailea
Tipo
Invitados