Komunikabide tradizionalen eta berrien sorkuntzan, hedapenean eta kontsumoaren azterketan ikuspegi eta baliabide teknologiko berriak erabiltzen hasi dira. Ohiko audientzia ikerkuntzatik harago, neurozientziak eta datuen azterketa masiboak dira horietariko bi.
Bi eguneko jarduera honen bidez, hasteko, neurozientziaren oinarriak erakutsiko dira modu praktikoan eta, hurrengo egunean, big dataz baliatzen diren sektore profesionaletako ordezkariak arituko dira beraien zeregina zertan gauzatzen den azalduz.
EGITARAUA
Urriak 21, asteazkena
18:00 Neuromarketing eta ikus-entzunezko sorkuntza. Hitzaldiak: Ana Moya (Tecnalia), Erlantz Loizaga (Tecnalia), Sara Sillaurren (Tecnalia) y Leire Bastida Merino (Tecnalia).
Urriak 22, osteguna
18:00 Big dataren geroa. mahai-ingurua: Irauntzu Barrio (UPV/EHU), Koldo Unanue (Virgin Telco) y Anaitz Goia (Tabakalera).
Izen ematea UPV/EHUko webgunean
Neurozientziaren oinarriak eta mahai-ingurua big data baliatzen duten sektoreko profesionalekin