Louis Lumière-n Workers Leaving The Lumière Factory (1985) historiako lehenen filmtzat hartu izan da. Filmean langile-masa itzela (emakumeak, bereziki) ikus daiteke Lumière fabrikatik ateratzen. Ho Rui An artistaren arabera, Lumière anaiek eszena hori filmatzea aukeratu zuten langileak lantegietako diziplina-konfinamendutik askatzea ezin hobea zelako mugimendua harrapatzeko, terminoaren zentzu fisikoan; langileek, beren klase-nortasunetik askatuz, lantegia utzi eta beren bizitza pertsonalari ekiten diotenean gertatzen den eraldaketaren moduan. Marxek esan zuenaren arabera, horren arrazoia da langilea “etxean sentitzen dela lanik egiten ez duenean eta lan egiten duenean, ez dela etxean sentitzen”. Lantegiko ateek bi mundu horiek bereizita dituzten arren, artistak egiaztatu du gaur egun erabiltzen diren segurtasun-kamerek beste ikuspegi bat dutela, eta horrek aukera ematen diola behatzaileari ateen atzean ezkutatzen den munduaren barruan begiztatzeko. Txinako enpresa bateko segurtasun-irudiak aztertu ondoren, artistak “ikusteko ezer gutxi dagoela” ondorioztatu du. Ez dago langile nahikorik fabrikatik ateratzen.