Prabhakar Pachputek baliabide eta material ugarirekin lan egiten du, hala nola ilustrazioa, argiztapena, animazioa argazkiz argazki, soinua eta eskultura. Askotan, Pachputek antzerki-inguruneak eta inguratzaileak sortzen ditu bere lanetan, leku jakin batzuetan, hala nola erretratua eta paisaia, meatze-eremuetan tropo surrealistekin, horietan egiten den lanari kritikoki heltzeko, baita meatzaritzak paisaia naturalean eta giza paisaian dituen ondorioei ere. Maharastra abiapuntu gisa erabiliz, artistak munduko herrialde guztietako ikerketa esperientzia pertsonalekin konbinatzen du, arlo pertsonaletik globalera igaroz eta ekonomiaren, soziologiaren eta ingurumenaren esparruetako eraldaketa historikoen konplexutasuna ikertuz.
Stolen Horizont, 2023
Pintura akrilikoa, ikatz-ziria eta grafitoa hormaren gainean.
Dimentsio aldakorrak
Ekoizpen berria
Artistak The pillar of curiosity & The Lab, The Siren, y Feathers never die gisa deskribatutako elementuekin lan egingo du. Bere hitzetan, The Lab “izaki nomada irudimentsu bat da, batetik bestera mugitzen dena”. Etengabe berritzen du eta ez du konturik ematen bere berrikuntzaren ondorioengatik. Haren alde ilunaz galdetzen diogu geure buruari. The Siren-ek izaki bihurri eta amorfoa irudikatzen du, hegaldia altxatzeko prest dagoena. Bere armadura hondeamakina bat da, eta alarma-seinale baten ikurra darama bizkarrean; horrek prekarietate puntu bat ematen dio. Hegaldiak gizakien diru-gosea ase dezake, baina paisaia suntsitu eta lurperatutako historiaren kapak ere agerian jar ditzake”. Feathers never die bukaerako elementuan “lehengoratzea eta konponketa berriro imajinatzen” saiatzen da. Zuloaren barruan hazten diren hegalak itxaropena eta balizko iraultza edo aldaketa irudikatzen dute. Likidoa, kapadun makina eta urez betetako gomazko bota dira lumen atzean doazen pertsonaiak eta antzerki-atmosfera sortzen dute”.