Bratislavako Daniel Grúň arte-historialariak eta komisarioak Erdialdeko Europako mugimendu neoabangoardisten legatua ikertzen du. Bere saiakera hasteko, «Vodná hudba» (Uretako musika) lana aztertzen du, Milan Adamčiak eslovakiarrak eta beste bi artistek 1970ean Bratislavako igerileku batean sortutako ikuskizun musikal mitiko bat. Ondoren, Grúňek Adamčiak-en lan horri eta beste batzuei buruzko artxiboko materiala arakatzen du, arreta berezia jarriz dokumentazio-formei eta -estrategiei (eta horien testuinguru politikoari), bai eta dokumentazioaren eta oharren formatuen arteko mendekotasunari eta forma artistikoei ere. Adamčiak-en arteak Grúň-i kasu praktiko bat eskaintzen dio dokumentazioaren «performagarritasunarekin» lotutako gai konplexuak jorratzeko, baita Erdialdeko Europako artista neoabangoardistek autohistoriatzeko arrazoiekin lotutakoak ere.
. Adamčiak-en arteak Grúň-i kasu praktiko bat eskaintzen dio dokumentazioaren «performagarritasunarekin» lotutako gai konplexuak jorratzeko, baita Erdialdeko Eu
Reserva: Prozesu akustikoaren, performancearen eta idazketaren esfera autonomoaren arteko musika
FechaInicio: 2022-03-17
FechaFin: 2022-03-17
FechaAlta: 2021-09-02
Seccion: PROGRAMA PUBLIKOAK
Proyecto: Une musique interieur PP
Idioma: EN Itzulpena: EU + ES
Entrada: Sarrera
EntradaES: Entrada
FECHAS:
idReserva: AF2F95EC-0F09-4FB5-B6DA-C950E8EE7293
Fecha: 2022-03-17
HoraInicio: 18:30
HoraFin: 20:00
TituloEvento: Música visual a medio camino entre el proceso acústico, la performance y la esfera autónoma
TituloEventoEU: Prozesu akustikoaren, performancearen eta idazketaren esfera autonomoaren arteko musika
Sala: SALA Z
SalaES: Sala Z
SalaEU: Z aretoa
Ocupacion: Hitzaldia
OcupacionES: Conferencia
OcupacionEU: Hitzaldia