Multimedia
Imagen
Zin Ex. De la abstracción al algoritmo
Imagen
Zin Ex. De la abstracción al algoritmo
Imagen
Zin Ex. De la abstracción al algoritmo
Imagen
Zin Ex. De la abstracción al algoritmo
Imagen
Zin Ex. De la abstracción al algoritmo
Imagen
Zin Ex. De la abstracción al algoritmo
Imagen
Zin Ex. De la abstracción al algoritmo
Imagen
Zin Ex. De la abstracción al algoritmo
Imagen
Zin Ex. De la abstracción al algoritmo
Imagen
Zin Ex. De la abstracción al algoritmo
Información
Texto Apartado

Mende bat baino gehiago duen zinema esperimentalaren ibilbidea berrikusten badugu, ohartuko gara zinemaren konbentzioei gogorki aurre egin diela. Istorioak kontatzetik harago joateko, zinema zuzendariek eta artistek beren euskarriaren baldintza materialak aztertu egin dituzte, esaterako, argia, mugimendua eta zeluloidea, eta, telebista eta bideoa heldu zirenetik, baita seinale elektronikoak ere. Gailu teknikoekiko harremanak (kamerak zein ordenagailuak) sormen-prozesua goitik behera aldatu zuen eta ate berri bat ireki zien bizi garen mundua islatzen jarraitzeko aukerei.

Zin Ex. Abstrakziotik algoritmora erakusketarekin, Tabakalerak hasiera ematen dio erakusketa sorta bati, zeina Zinemaldiarekin batera izan dadin antolatu den. Sortaren lehen argitalpenak abangoardiako lehen filmen nazioarteko hautaketa aurkezten du; 60ko eta 70eko hamarkadetako lan horiek ordenagailuz eta bideoz egindako film eta instalazio garaikideak eta bestelako arte materialak dira. Artxibo-objektuek, historiako sortze- eta zabaltze-tresnak nabarmentzeaz gain, beste alderdi batzuk ere nabarmentzen dituzte, adibidez, artearen, zientziaren eta industriaren arteko hartu-emana, esate baterako Madrilgo Unibertsitateko Konputazio Zentroan (CCUM) sortu zena bezalakoa.

Fenomeno optikoak, eredu geometrikoak, ordenagailuz sortu eta mugitzen diren irudiak, poesia konkretua, erritmo automatikoak, irudikatzen ez duzunaren irudikapenak: Zin Ex. Abstrakziotik algoritmora erakusketak ikus-entzunezko esperientzien espektro zabala eskaintzen du, eta ikus-entzunezko esperientzia horiek aurre egiten diete existitzen denaren gaineko gure ideiei eta onartuta dauden ikuspuntuei. Arte praktikan gizartearen testuinguruak duen garrantzia azpimarratzearen bidez, erakusketak aztertzen du zein den giza-gorputzaren eta kultura-, ekonomia- eta politika-inplikazioen arteko objektifikazio aldakorra, teknologia digitalak gero eta gehiago zehazten duen gizarte globalean.

Komisarioa: Florian Wüst.

Parte hartzaileak: Javier Aguirre, José Luis Alexanco, Baloji, Wojciech Bruszewski, Henri Chopin, Guillermo Cifuentes, Salvador Dalí & Philippe Halsman, Forough Farrokhzad, Florian Fischer & Johannes Krell, W+B Hein, Narcisa Hirsch, Takahiko Iimura, Robert Janker, Kenneth C. Knowlton, Robert Luxemburg, Jesse McLean, László Moholy-Nagy, Joana Moll, Vera Molnár, Gunvor Nelson & Dorothy Wiley, A. Michael Noll, Stefan Panhans & Andrea Winkler, Letícia Parente, reMI, Lis Rhodes, Walter Ruttmann & Lore Leudesdorff, Lillian Schwartz, Eusebio Sempere, Soledad Sevilla, José Antonio Sistiaga, Elfriede Stegemeyer, Steina, José Val del Omar, Maarten Vanden Eynde, Stan VanDerBeek eta Ruth Wolf-Rehfeldt.

 

*OHARRA: Gomendagarria da norberak bere aurikularrak eramatea erakusketako zenbait pieza entzun ahal izateko.

Caracteristicas
Descripción Corta

Erakusketak abangoardiako zinemaren, ordenagailu bidez sortutako artearen eta hirurogeiko eta hirurogeita hamarreko...

Temática
Tipo de actividad
Pasado
Si
Fechas
Fecha
Estado
Cerrado
Tipo de Acceso
Libre
Fecha Fin
Principal
No
Idiomas disponible
Hora
12:00
Hora Fin
20:00
Texto Fecha
11 ira 2020 - 31 urt 2021
Texto Hora
12:00 - 14:00 | 16:00 - 20:00
Formato
Público
Imagen Listado
Imagen
Zin Ex. De la abstracción al algoritmo
Tipo Evento
Exposición
Incluir en Cartelera
No
Mostrar enlace a Agrupación
No
Convocatoria Abierta?
No
Inicio Convocatoria
Fin Convocatoria
Subactividades
Color Texto
Negro
Destacado?
No
Año
2020
Incluir en Medialab
Desactivado
Incluir en 2Deo
Desactivado
En Home
No
Abrir en ventana nueva
No