Japoniako MAVO arte-taldeari (1923-1926) eta Yi Sang (1910-1937) Koreako poeta, arkitekto eta artistari buruzko ikerketa-proiektu bat da. Abangoardia ez-mendebaldarren in/posibilitateak aztertzen ditu, termino geografiko, politiko eta estetikoetan, eta problematiko bihurtzen ditu ustez «unibertsalak» baina espezifikoki mendebaldarrak diren abangoardien formak. Horrez gain, proiektuak japoniarren arteko harreman benetan anbiguoa aztertzen du, inperialismo japoniarra tartean dela. Besteak beste, MAVOren «barrakoiak», 1923ko Tokioko lurrikararen ondoren proiektatukoak; izan ere, Japoniako estatuak hondamendi hura erabili zuen hiriaren modernizazio inperiala azeleratzeko. Yi Sangen «parahizkuntza» antokoloniala, modernotasun kolonialarekiko bere esperientzia oinarrizkoenen ondoren sortutakoa, MAVOren harrerako esku-hartze honekin lotuta dago.