Multimedia
Imagen
Imagen
Información
Texto Apartado

 

 

Bideo-jokoek lehen mailako garrantzi sozial eta kulturala hartu dute gizarte garaikideetan. Ez da soilik hazten ari den industria bat: gizarte-ehunaren bazter guztietara iristen hasi den fenomenoa ere bada. Ildo horretan, bideo-jokoen berezko mugetatik haratago doazen esparruetan aurki daiteke bideo-jokoaren kultura gure gizarteko ia arlo guztietan eragiten ari delako behin betiko froga. Gizartea bideo-ludifikatzeko prozesu batez ari gara; izan ere, bideo-jokoen mekanika, lengoaia, estetika, interfaze, logika, esanahi eta praktikek gure eguneroko bizitzako hainbat esparru kolonizatzen dituzte. Horrela, prozesu bideo-ludifikatzaileak ikus daitezke esparru oso ezberdinetan, hala nola, ekonomian, lan-arloan, aisian, politikan, hezkuntzan, osasungintzan, harreman sozial eta pertsonaletan, identitateen eraikuntzan eta kontsumoan. Bideo-jokoa gailu edo mihiztatze soziotekniko gisa hartuta, hau da, diskurtso, praktika, jakintza, arrazionaltasun, teknologia eta espazioen sare baten artikulazio gisa hartuta, mintegi honek bideo-jokoak gizartean, kulturan, politikan eta artean duen garrantziari heldu nahi dio, gero eta errealitate bideo-ludifikatuagoan. Mintegia egituratzen duen ardatz nagusia gizartearen bideo-ludifikazioaren ideia da, eta posible dela gizarte garaikideari eragiten dioten funtsezko gaietara hurbiltzea bideo-jokoaren alderdi guztietatik (narratiboa, ludikoa, soziala, etikoa, politikoa, teknologikoa, kulturala eta artistikoa). Mintegira gonbidatutako hizlariek honako gai hauek jorratuko dituzte, besteak beste: gamifikazioa eta subjektibotasunaren sorrera; arrazionaltasun politiko neoliberalen nagusitasuna; ludikotasunaren, artearen eta kapitalismoaren arteko harremana; genero-ikuspegia eta ikuspegi feminista; eta kultura-dinamiken bideo-ludifikazioa.

 

EGITARAUA (Egitarau osoa streaming bidez jarraitu ahal izango da)

 

 

Asteazkena, apirilak 28 

17:30-17:45. DANIEL MURIEL Mintegiaren aurkezpena PRESENTZIALA (ES)

 

17:45-19:00 ALFIE BOWN Sexbots and Smart Condoms: Ludified Love in Digital Society ONLINE (EN>ES)

 

19:15-20:30. LUCA CARRUBBA Sociedades lúdicas: el videojuego como objeto del proceso artístico PRESENTZIALA (ES)

 

 

Osteguna, apirilak 29

12:30-13:45. ÓLIVER PÉREZ-LATORRE Cultura de la resiliencia. Videojuegos y running en tiempos de crisis ONLINE (ES)

 

17:30-18:45. MERCÉ OLIVA Seguir las reglas: imaginarios laborales, ludificación y medios ONLINE (ES)

 

19:00-20:30. MARINA AMORES ETA MARTA TRIVI De '¡Protesto!' a 'Nerfeadas': hablando desde la teoría a la práctica del machismo en el mundo del videojuego. Nerfeadas telesaileko kapitulu baterako baimena era sartzen da  PRESENTZIALA(ES)

 

 

Ostirala, apirilak 30 

12:30-13:45. VÍCTOR NAVARRO REMESAL Slow Gaming: cómo la lentitud y la relajación conquistaron el videojuego ONLINE (ES)

 

17:30-18:45. DESMUSEA (Clara Harguindey eta Daniel Pecharromán). The Museum Happens Here PRESENTZIALA (ES)

 

19:00-20:15 EURÍDICE CABAÑES Gobernantza ludikoa ONLINE (ES)

 

20:20-20:30. Mintegiaren amaiera. Mintegiaren amaiera laburra, mintegitik atera daitezkeen ondorio nagusiak laburbilduko dira.PRESENTZIALA (ES)

Descripción Corta

Bideo-jokoek lehen mailako garrantzi sozial eta kulturala hartu dute gizarte garaikideetan. Mintegira gonbidatutako hizlariek honako gai hauek jorratuko dituzte, besteak beste: gamifikazioa eta subjektibotasunaren sorrera edota arrazionaltasun politiko neoliberalen nagusitasuna.

Temática
Pasado
Si
Fechas
Fecha
Estado
Abierto
Tipo de Acceso
Libre
Fecha Fin
Principal
Si
Imagen Listado
Imagen
Lugar
Tipo Evento
Actividad
Incluir en Cartelera
No
Mostrar enlace a Agrupación
Si
Convocatoria Abierta?
No
Inicio Convocatoria
Fin Convocatoria
Color Texto
Negro
Destacado?
No
Año
2021
Incluir en Medialab
Desactivado
Incluir en 2Deo
Desactivado
Subtitulo
Bideo-jokoen nazioarteko mintegia
En Home
No
Abrir en ventana nueva
Si