Home, Patric Chiha, Austria-Frantzia, 2006, 50' JB FR Azp. ES
Frantziako bi negozio gizonek, bereziki lekuz kanpo dirudite Estiriako baso berde eta oparoan. Laburpen hau nahiko sinplea da, izan ere, Patric Chiharen Home fikziozko film laburrak okerreko lekuan egotea zer den azaltzen digu zentzu batean baino gehiagotan. Alde batetik, Fouad eta bere lankide gaztea "Lodenwalker"erako bidean galdu dira. Hartzen dituzten kaleek eta basoko bidezidorrek, joan nahi duten lekutik pauso bat harago daramatela dirudi.
Hortik aurrera, Homek bigarren istorio disipatuagoa diseinatzen du, memoriaren oinarrietara garamatzana. Fouaden ustez, negozio bidaia bere haurtzaroko herrialdera itzultzea da. Inguruko irudiek oroitzapenak ekartzen dizkiote gogora. Irudimenezko entzule bati, edo agian bere buruari, zuzentzen dion bakarrizketa batean jakiten dugu bere amak Austria utzi zuela Bigarren Mundu Gerraren amaieran eta Beiruten dantzari gisa zoriona bilatu zuela - zerbitzariak pubean egiten dituen mugimenduek ere nolabaiteko koreografia bat jarraitzen dute. Hala ere, amaren historia konparatiboki glamorosoa, irudiari helarazten zaizkion Super-8 klipetan erakusten dena, modu negatiboan bakarrik dator bat ingurune naturalarekin. Fouaden istorioen bidez, landa-ingurune idealizatua aldaketa-modu guztiak jasan dituen leku gisa agertzen da. Denbora gelditzen den leku bat, iraganeko izugarrikeriak metatu diren eta oraintsuko gertaeretan islatzen diren leku bat. "Ezer ez da aldatu", dio Fouadek, "baina ezer ez zait ezaguna egiten". Home filmak etxera itzuli ezina deskribatzen du eta bere buruaren antz handiegia izaten jarraitzen duen eremu batekiko kezka pizten du.
Frantziako bi negozio gizonek, bereziki lekuz kanpo dirudite Estiriako baso berde eta oparoan.