Klima-aldaketak inoizko marketin-kanpainarik txarrena izan du, eta Climabar hau aldatzera dator.
Krisi klimatikoaren larritasuna ez da espero bezala iristen ari herritarrengana. Bai, azken urteotan klima-altxamendua ikusi dugu, etorkizunaren aldeko neurriak hartzeko premia dagoelako, baina badirudi burbuila ekologistatik kanpo ez dela arazoa iritsi. Aurre egin behar izan diogun krisi handienaz ari bagara... Zergatik ez zaigu hainbeste axola?
Horixe galdetu zuten Belen Hinojarrek eta Carmen Huidobrok, bizitza osoko baina mundu oso ezberdinetako bi lagunek. Belen publizitatearen mundutik dator, eta sortzailea da lanbidez; Carmen, berriz, ingurumen-zientzien mundutik dator, klima-aldaketaren aldeko komunikazioari eskainita. Belenek ez zuen ulertzen nola publizitate-kanpaina handienak krisi klimatikoari laguntzen dioten enpresentzat diseinatuta zeuden, Carmenek frustrazioa sentitzen zuen mezua zirkulu berdetik ateratzen ez zela ikustean.
Krisi klimatikoa ez da beste ingurumen-arazo bat: krisi sozial eta ekonomikoa da. Climabarrek pertsona guztiei ikusarazi nahi die arazo hori beraiekin doala, eta, horretarako, modu desberdinean komunikatu behar dute, sormen handiz. Sormen- eta ingurumen-bikoiztasun honek komunikazio klimatikoaren estilo berri bat sortu du, mundu guztiak uler ditzakeen 10 minutu baino gutxiagoko pilulekin komunikazio berdearen oztopoa hausteko.