2020ko joko ausartenetako batek kobazulo-sistema handi batean sartuta 400 egun erreal itxarotea proposatzen digu. Koronabirusaren pandemiaren lehen konpasetan arrakastarik handiena Animal Crossing: New Horizons izan zen, Nintendoren jokoa. Joko horretan jokalariek uharte bat zaintzen dute, eguneroko errutinak egiten dituzte eta lagunekin erlaxatzen dira. Bideo-jokoak, sarritan ekintzari eta dinamismoari lotuta, geldotasunerako eta erresistentziarako espazioa ere badela erakutsi du aurten. Baina hori ez da berria… eta ez du zertan hobea izan behar. Hitzaldi honetan, slow games deiturikoak, haien historia, diseinu-filosofia eta jokalariak aztertuko ditugu, betiere gure garaiari nola erantzuten dioten eta nola islatzen duten pentsatuz, etenaldiak eta isiluneak premiaz eskatzen dituen azelerazioak markatutako unea.
Hitzaldi honetan, slow games deiturikoak, haien historia, diseinu-filosofia eta jokalariak aztertuko ditugu, betiere gure garaiari nola erantzuten dioten eta nola islatzen duten pentsatuz, etenaldiak eta isiluneak premiaz eskatzen dituen azelerazioak markatutako unea.